torsdag 22. februar 2007

SNØ...!

Så kom det endelig litt godt med snø på Sørlandet i år også. Jeg har ventet en stund på det, og når det første kom så kom det i store mengder. Så da jeg våknet opp til en ny dag på torsdag så fikk jeg meg en overrakelse. Det var en halv meter med snø utenfor døra mi, med andre ord, Sigleiv skal ut å måke snø i dag. Heldigvis så var det ikke så gale som det var for min gode venn og klassekamerat Hugo, han måtte krype ut av vinduet i dag for å skufe frem bilen. Men uansett så er snø digg, og viss man klarer å se det humoristiske i det så blir det urtolig morrosomt. Vil vise deg kjære leser hvordan det så ut før og etter snømåkingen.
Så nå gleder eg meg til eg snart skal ut å måke igjen. Jippi!!!

3 kommentarer:

- viV - sa...

Bra jobba Siggi!!! Jeg har også vært ute og måket idag, verandaen måtte lettes før den knakk.. Skal legge ut en post om det så snart jeg får lagt over bildene fra Hanna Grethe sitt kamera.. Vent i spenning!!!

Andrejazz sa...

Du er veldig god til å måke snø må jeg si.
Tenk om all denne snøen hadde vært sånn våt regntung snå... jeg tenk på det.


k9z

Knut Håkon sa...

Bra jobba!