lørdag 6. januar 2007

Clint Eastwood, min helt...


Her en dag kom jeg til å tenke på hvor mye man skal gå for å ligne på sitt forbilde. Er det slik at man skal gå gjennom ild og vann får å se ut som helten sin. Og jeg må ærlig innrømme at jeg har lyst til å gå bananas og gå til anskaffelse av diverse utstyr. Skal man ligne på Clint Eastwood sin skikkelse i filmen "The good, the bad and the ugly" så er det noen ting som man bare MÅ ha.

Det er blant annet:
  • Revolver, da snakker jeg seriøse ting ikke noen leke-revolver
  • Cowboy hatt
  • Boots med sporer
  • En del skjegg, det kommer naturlig av seg selv og er ikke noe problem (bare masse kvinner ser på det som et problem)
  • Samme type klær.
  • Og til sist må eg begynne å røyke sigar
Så kan man se på listen og spør om det er verdt det. Man må jo huske på at "Clinten" er mann med stor M. Så kan eg spørre dere der ute i den store verden, bør jeg gå for dette her? Kom med inspill...

1 kommentar:

- viV - sa...

Du er Mann med stor M du også, så hvorfro ikke prøve???