onsdag 24. januar 2007

Bowling

Etter å ha pratet med min gode venn Håvard på telefonen etter at han hadde vært å bowlet, så var det på tide å skrive om denne dumme sporten. I likhet med min gode kamerat så har jeg ikke talent i denne aktiviteten. Og derfor så spør eg meg, hva gjør at folk vil bowle. Trille en kule mot noen kjegler som bare står der. Blir for dumt for en enkel person som meg. Det koster penger, og utbyttet er i mine øyne veldig lite.

Så mitt mål i livet er å kun bowle når jeg må.

7 kommentarer:

Heidi Bynke sa...

Hei på deg. Du er ikke den eneste talentløse bowleren, jeg tror det er en hel gjeng av oss der ute. Jeg har kanskje misforstått det hele, men jeg synes liksom mangelen på evner gjør det enda festligere?? Å bowle er da virkelig både morsomt, sosialt.....? Og genialt for skravling (kanskje ikke de dypeste samtalene, men småprat med folk du ikke kjenner så godt)

Sigleiv sa...

Ja, viss man bowler med andre misslykkede bowlere så er det gøy. Men med en gang det kommer en som skal lære med dette her da blir det verre. Vi får prøve å bevise din hypotese en dag med å bowle? Så er målet å få minst poeng...

Vigdis sa...

Jeg er enig med Heidi!!! Bowling er innmari festlig og sosialt, men kravet er jo at ingen som er flinke har lov til aa bruke krefter paa aa proeve aa laere bort eller irritere seg over andres manglende tallenter... Syntes at vi skal gaa aa bowle en kveld naar jeg kommer hjem. Loerdag om 3 uker lander jeg i oslo, blir saa bra aa komme hjem. Gleder meg saa sinnsykt til aa se deg igjen Sigleiv.

Vigdis sa...

hadde egetlig tenkt aa skrive mail, men internett her er en proevelse for taalmodigheten. det er rett og slett saa treigt at gmail ikke blir aapnet. det sier vel sitt... gleder meg til aa snakke med deg i kveld!!!

Sigleiv sa...

Me får ta en tur på bowlingen når du kommer tilbake Vigdis. Så skal jeg skifte mening viss det skulle bli kjekt. Men må si at selskapet har utrolig mye å si. Gleder meg til du kommer hjem kjære.

Anonym sa...

takk for forbildet kommentaren:)

liker bootsa dine og, har selv boots med spurs:) noe enhver mann med respekt for seg selv skal ha!

ser at du liker metal, da skal du få et bra tips: "Every time I die"
Meget bra band

eller har jeg det bra i syndensby, Oslo...

hilsen Ole Petter

Nina sa...

Amen, bowling er ikke gøy!