torsdag 14. desember 2006

Bart

Bart er et meget diskutert fenomen. Og hva er det som gjør at denne hårveksten på mannens overleppe er så spesiell?

Jeg hadde en liten "trailer-bart" i høst, og det var ulike reaksjoner på denne uskyldige hårtusten som bar plassert midt i ansiktet. Av en kvinne så fikk jeg beskjed om å få bort den stygge "do-kosten" vekk fra trynet mitt (det var ikke Vigdis).

Så kjære leser (viss det er noen da), hva er det så gjør at denne lille hårtusten kan sette himmel og jord i bevegelse?





Her kan du se likheten mellom meg og Ned.
Det var etter at eg hadde tatt deler av barten
før den forsvant helt. Er det ikke vakkert?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg synes du ska anlegga fullskjegg i sånn Jesus-stil som du hadde før. gjør det gjerne når "sjefen" er på tur i noen månder;)

Sigleiv sa...

Nå begynner du å bli eplekjekk mister. Det vil bli en stund til jeg får fullskjegg. man kan jo lure på hvorfor du ikke har fullskjegg?? Eg bare lure...

- viV - sa...

heheh, guttediskusjon egentlig.. Men bart er kanskje mest en "mannegreie", og du er fortsatt for ung til å være sånn mann. Det er ikke ment som en fornærmelse, men en oppmuntring... I mine øyne er bart mest kledelig til menn over 40..

Eirik Fjeld sa...

Hei sigleiv! Så bloggen din! Må bare si at du kunne rett og slett gått rett inn i simpsons med den barten der, fantastisk bra!