fredag 23. mars 2007

Rasmus og Cecilie sitt bryllup

Har fått reaksjoner fra leserene der ute i verden at jeg er sein med å oppdatere bloggen min. Det er flere grunner til det. Den mest sannsylige grunnen er at jeg har hatt en valgfri modul om internasjonalt helsearbeid, dermed så har jeg stilt inn hjernen min på Afrika-tid, det vil si at tiden kommer den går ikke. Men uansett, nå kommer det en ny post du kan lese Odd Erik.

Den 17. mars så giftet mitt søskenbarn Rasmus seg med sin flotte frue Cecilie. Både jeg og Vigdis pakket bunadene i kofferten og reiste. Bryllupet var på en dag preget av regnbyger og vind, og fant sted på Homersåk på Sandnes. Men uansett vær, begge sa ja og ble godt gifte. Og jeg og min kjære Vigdis brukte denne helgen på å samle ideer om hva ville ha i vårt eget bryllup. Så nå gleder jeg meg enda mer til å bli gift.

Må si at jeg synes både jeg og Vigdis ser veldig flotte ut i bunad, så mitt mål er å få min egen bunad innen jeg er 30 år. I samme anledning må det sies at det var min bror, Erik, som var så snill og lånte bort bunaden til meg.

For de som lurer på hvilke typer bunader vi har, så har Vigdis en Bø-stakk og jeg Rogalandsbunad.

3 kommentarer:

Line sa...

Grattis med forlovelse, så gøy! Når finner bryllupet sted? i sommer?
Håper all ellers og er vel? er du ferdig sykepleier til sommeren?

Sigleiv sa...

Bryllupet finner sted i Kristiansand på Salem den 25. august. Gleder meg vilt til det. Helt rett, jeg er sykepleier til sommeren. Søster Sigleiv skal rule det norske helsevesenet.

Anonym sa...

hei dette er astrid som du så den gangen med vigdis det var vigdis som var støtekontakten min det var kjempe gøy og se deg vi må treffes snart i jen meg og deg og vigdis pigdis og heidi peidi pass godt på vigdis pigdis ho er veldig tøysete og ho gjør mye rart og mye morsomt fra astrid